09/03/2017

Våre merkevarer

Metro+ Østlandet
21st Media driver det største regionale nettverket av lokale radiokanaler på Østlandet, med til sammen 250 000 lyttere som hører på oss i mer enn 4 timer hver uke.

Radiosamkjøringen Metro+ består av radiostasjonene Radio Metro, The Beat og Radio Rox. Kanalene distribueres på FM, nettradio og i tillegg på DAB+.

Til høyre ser du dekningen til Radio Metro på Østlandet og de seks ulike reklamesonene vi tilbyr: Oslo, Romerike, Follo og Moss, Østfold, Drammen, Ringerike og Mjøsdistriktet.

 

 

Radio Metro spiller klassikere fra 60-tallet og frem til i dag. Erfarne programlederne byr på konkurranser, underholdning og trafikk. Hvert distrikt har egen lokal reklame og hver time er det lokale nyheter.

  • Nummer én i aldersgruppen 30+.
  • Kanalen har dekning på hele det sentrale Østlandet.
  • 125.000 lyttere hører i 4 timer og 30 minutter hver uke!

Gå til radiometro.no

 

 

The Beat spiller hiphop og R&B og er førstevalget for unge voksne. Musikken presenteres av Christine fra Los Angeles. Hvert distrikt har egen lokal reklame og hver time er det lokale nyheter.

  • Kanalen er nummer én i Oslo og Akershus.
  • Kanalen har distribusjon og egen reklame for Oslo, Akershus, Buskerud og Lillehammer.
  • 96.000 lyttere hører i 3 timer og 40 minutter hver uke. Også populær på nettradio.

Gå til thebeat.no

 

Radio Rox spiller rock og pop. Hans Olav Thyvold og Little Steven er blant programlederne.

  • Kanalen har dekning i Stor-Oslo med lokale nyheter og lokal reklame.
  • Engasjerte, trofaste og høyt utdannede lyttere.
  • 35.000 lyttere hører i 4 timer og 15 minutter hver uke.

Gå til radiorox.no